Tuesday, June 3, 2008

Percutian sekolah saya

Saya dan keluarga pergi ke Malaysia untuk percutian saya! Perjalanan ke Malaysia memakan masa empat jam. Apabila kami taba di Causeway Point, kami terlihat sebuah trafik jam. Selepas 2 jam, kami keluar dari trafik itu! Kami cuba mencari Hotel untuk tinggal di situ. Kami mencari Hotel 4 **** bintang. Hotel yang kami tinggal dalam bernama Bayview. Hotel itu berhampir dengan banyak kedai. Kami selalu berjalan kaki ke kedai-kedai itu. Apabila malam sudah tiba, kami pergi makan malam di sebuah kedai yang menjual lala, kerang,sayur-sayuran,siput dan lain lagi. Selepas makan malam, kami balik ke hotel kami. Kesesokan hari, kami pergi ke tingkat 4 untuk makan sarapan kami. selepas itu, kami pergi memancing. Kami berasa sangat gembira. Apabila kami meletakkan umpan saya ke dalam kolam, saya terasa sesuatu saya fikir itu ialah seekor ikan yang besar tetapi "ikan" itu ialah seekor udang. Selepas memancing,kami pergi ke tandas untuk mandi.selepas itu, kami makan malam di kedai sama. Selepas itu, kami pergi ke Pahlawan. Di situ saya dapat merasakan Reflectsology. Keesokan hari kami balik dari percutian kami. Kami suka tempat itu dan hendak pergi ke situ lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (PLs add coments &try THe LALA &Siput & EVERYTHING else!)

1 comment:

Elysa said...

Your holiday sounds fun!