Thursday, June 19, 2008

cuti saya

Apabila cuti sekolah,saya telah pergi ke Bintan dengan keluarga saya.Saya pergi ke Bintan untuk lima hari.Saya pergi ke sana dengan feri.Kami harus dudukdi dalam feri itu untuk satu jam.Saya sampai di Bintan pada pukul 10 pagi. Selepas itu, kami menaiki bas yang membawa kami ke sebuah hotel yang bernama Club Med.Apabila kami sampai di Club Med, kami pergi ke bilik kami.Kami meletakkan semua beg kami di dalam bilik kami.Selepas itu, Kami menyusun semua barang-barang kami.Apabila kami sudah menyusun baran-barang,kami pergi untuk makan tengah hari kami.Ada banyak makana di situ.Pada lima hari itu,Saya mambuat banyak aktiviti.Kami pergi berenang,pergi ke laut,dan banyak lagi-lagi.Apabila sembilan malam,ada sebuah pertunjukan.Selepas itu ada banyak permainan dan semua itu selesau pada pukul 11.30 malam.
Bintan sungguh baik.Ada banyak aktiviti yang kami boleh buat di situ.Kalau saya ada peluang,saya akan pergi ke sana sekali lagi.

1 comment:

Elysa said...

I been to Bintan too!